.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شديد امام جمعه كله بست از فرماندار بابلسر

امام جمعه شهر كله‌بست گفت:نگاههاي تبعيض آميز بدترين دردي است كه جامعه ما را آزار مي دهد، اين انقلاب با كسي عهد اخوت نبسته است ، مسئولان كشور و استان عملكرد مديران را مورد ارزيابي قرار دهند.

به گزارش خبرنگار شمال‌نيوز از بابلسر، حجت السلام سيد جعفر رضايي در خطبه هاي ديروز نماز جمعه با بيان اين كه نگاههاي تبعيض آميز نشانه استبداد راي، تك محوري بودن، خودكامگي است گفت: نگاههاي تبعيض آميز بدترين دردي است كه جامعه ما را آزار مي دهد و اين نگاهها در عرصه هاي مختلف رنجي را به مردم وارد مي سازد كه هيچ چيزي التيام بخش آن نيست.

وي با بيان اينكه حدود 60 سال رژيم پهلوي نگاه تبعيض آميز را به جامعه تزريق كرد و به بركت انقلاب اسلامي اين نگاه برداشته شد گفت: اينكه بودجه اي به يك شهرستان اختصاص مي يابد ولي متاسفانه بدليل نگاه تبعيض آميز و استبداد راي اين بودجه ها تنها در خود شهر هزينه مي شود و مردم بخش و روستاهاي تابعه از اين امكانات بي بهره مي مانند.

خطيب نماز جمعه كله بست در ادامه به بيان روايتي از مولاي متقيان علي (ع) پرداخت و آن را با عملكرد برخي مسئولان شهرستان و به خصوص فرماندار اين شهر تطبيق داد و با تاييد بر اينكه همه ما در مقابل انقلاب، امام راحل و خون شهدا مسئول هستيم و بايد پاسخگو باشيم گفت: اينكه امام جمعه حرف و درد و دل مردم را از تريبون نماز جمعه اعلام مي كند و با برخي از برنامه ها و مديريت نادرست در شهرستان مخالف است وآن هم به دليل حمايت از مردم بايد در جلسات خصوص گفته شود كه دهياران و بخشداران به حرف هاي ائمه جمعه گوش ندهند.

وي با بيان اينكه دوميليارد تومان براي احداث پل سوم در بابلسر و يا پيست موتور سواري در اين شهر اختصاص مي يابد گفت: ولي متاسفانه با توجه به تكرار هاي مكرر در خصوص احداث پل عبور و مرور مردم در شهر كله بست و موارد اين چنيني هيچ توجهي به اين شهر نمي شود.

حجت الاسلام رضايي با بيان اينكه تنها بدليل اينكه مديريت شهرستان بر عهده يك نفر است اين شخص نمي تواند تمام و كمال حرف خود را به كرسي بنشاند و به حرف مردم وديگران بي توجه باشد كه اين نشان از نداشتن مديريت زلال و شفاف در شهرستان است.

خطيب نماز جمعه شهر كله بست در ادامه با بيان اينكه اين انقلاب با كسي عهد اخوت نبسته است از مسئولان ارشد نظام و استان خواست با ارزيابي مديران و مسئولان توجه بيشتري به بخشها و مديريت صحيح در منطقه داشته باشند و در حد امكان يك نماينده را به بخشها بفرستند تا از نزديك خود شاهد در و دل ها و حرف هاي مردم با شند.

وي در ادامه با بيان اينكه اگر مردم از خودشان تحريكاتي نشان نمي دهند و حرف نمي زنند از نجابتشان است گفت:مردم دولت، نظام و مسئولان را از خودشان مي دانند و به اين علت مشكلات را به جان مي خرند و سخني به زبان نمي آورند.

لازم به ذكر است كه در اواسط سخنراني امام جمعه، مردم به سر دادن تكبير و الله اكبر پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 تير 1389
فرماندار بابلسر زرنگ است. فرزند سردار رحیمیان را معوان خود قرار می دهد تا از حمایت قوی سرداران سپاه برخوردار باشد. حاج رضایی هر چه فریاد برآورند به جایی نخواهد رسید
حامی امام جمعه 29 تير 1389
مرسوم آن است که برای واگذاری پست مدیریت در ادارات ، می بایست چند عامل وجود داشته باشد که به طور خلاصه تحصیلات مرتبط با مسئولیت ، تجربه قابل قبول ، سابقه روشن ، شأنیت فرد جهت پذیرش مسئولیت و پایبندی به اصول اساسی اسلام و انقلاب را می توان نام برد که متاسفانه در انتخاب بخشدار مذکور و برخی دیگر از مسئولان شهرستان مورد بحث ، شرایط حداقلی پذیرش مسئولیت رعایت نشده است . برای نمونه بخشدار انتخابی مورد اشاره دارای مدرک دیپلم (چندسالی در حال تحصیل در رشته کاردانی عمران در یک آموزشگاه آزاد ) ، با سابقه 6 ماه در وزارت کشور به عنوان مشاور جوان فرماندار ، دارای مشکلات مالی قبل از ورود به بخشداری و پیمانکاری های متعدد در شهرداری و حدود 30 سال سن است ، که به واسطه روابط نزدیک و صمیمی پدرش ، که از قضا او هم یکی از مسئولان ارشد استانی است ، با فرماندار و به کمک برخی متنفذین و مسئولان شهرستان به پست بخشداری رسیده است. تا اینجای کار پرسشهای بسیاری بی پاسخ می ماند اما هیچ مسئولی در استان پیگیر خواست مردم شهرستان مورد بحث نمی شود و این جای بسی تاسف است که در دولت خدمتگزار نهم و دهم ، مسئولان استانی با بی توجهی آشکار به خواست مردم یک شهرستان بخصوص جوانان مدین و تحصیلکرده آن ، جوانگرایی را با چنین انتصاباتی به مسلخ میبرند.
HOSEIN 28 مهر 1389
با سلام خدمت مدیریت محترم شمال نیوز
من از شما تقاضا دارم که اگر پاسخ سوالم را می دانید ما را هم توجیه کنید
درخصوص بخشدار محترم شهر کله بست سوالی داشتم
ما تمام باند بازی های سیاسی را نادیده می گیریم
شخص بخشدار ریس تربیت بدنی سابق بابلسر نیز بود که بعد از چند ماهی به پست بخشداری رسید اگر واقعا شخصی پر کار است پس چرا همان جا از ایشان استفاده نکردن حالا بعد از چند ماه پست بخشداری به معاونت فرمانداری بماند......
نا شناس 2 آذر 1389
باعرض سلام واحترام مشكل اين شهر عدم اختصاص بودجه نيست بلكه عدم كنترل اعضائ ملي مذهبي شوراي شهراست كه بودجه قابل توجه شهر را در قالبي بسيارزيركانه درجهت تخريب ريشه هاي مذهبي شهر و اهداف مخرب حزبي خود صرف ميكنند .مردم هوشيار باشند
سجاد 2 مرداد 1390
دوستان تاوقتی که رابطه جای ضابطه رو پرکرده ,کاری نمیشه کرد
سید.ر موسوی 1 آذر 1390
دوستان عزیز نمی دونم شما دنبال چی هستید ولی اینو بدونید بخشدار کله بست هم جوونه هم تفکر بازی داره هم مدیر خوبیه...اقای محترم شما که میگید اقای بخشدار رییس تربیت بدنی بوده میشه بگی چه سالی بود؟!!!!!!! اول تحقیق کن بعد از خودت یه چیزی در وکن.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.012 seconds.